hejhej

Hej! Egentligen har jag inte tid till att skriva något inlägg men får skriva snabbt. Tänkte uppdatera
lite ifrån mig. I början av veckan var jag ledig en dag och då knökade jag in en massa människor
att träffa. Jag och Becks åkte till farmor och pratade om hennes barndom som är typ det bästa 
jag vet att lyssna på samt åt hennes nybakade bullar (<3).
 
Sedan hämtade vi upp Jenny och åkte till more kastell. Superhögt stup som de tyckte var
jätteroligt att stå nära medans jag såg ut som en surfare som sakta men säkert närmade mig
kanten (aka 2 meter ifrån kanten). På väg hem hittade vi en hund som sprang på vägen och
som såg totalt vanvårdad ut, men efter ett tag kom ägaren som inte ens tackade eller sa något.
Så hemskt att behöva lämna tillbaka en hund som uppenbarligen inte mår bra...
 
På kvällen åkte vi till mamma som har spenderat 1 vecka på Mallis med Tobbe, så hon var ju
en aning brun. Åt mat och bara gick igenom hennes vecka utomlands ungefär. 
Och den sista bilden får bli ifrån gårdagskvällen där jag kom hem ifrån jobbet till ett hem som luktade mat
och med dessa två härligheter i mitt kök. Åt "grillat", drack vin och spelade kortspel hela kvällen.
Vi somnade sent och vaknade tidigt imorse för att jag skulle åka och jobba. Jag kom hem för en stund
sedan och nu ska jag sminka mig för ikväll ska jag dansa robotdansen på ett dansgolv hade jag tänkt.
 
Ha det fint!
 
0 kommentarer