zero uppdatering

Hej! Jag lever fortfarande i min jobb-bubbla där min fritid har fått ta smällen. Men det gör inget för min
del känner jag. Jag trivs ju än så länge, så kan inte klaga. För några veckor sedan följde jag med till
Falkenberg och kollade buskis på vallarna med jobbet. Inte riktigt min humor, men några skratt blev det åt
Dag-Otto iallafall. Dock hade de personerna jag åkte med jätteroligt och skrattade högt och det var 
huvudsaken. 
Jag hann tack och lov hinna säga hej till min faster med kusiner och kusinbarn innan de åkte tillbaka
till Götet. Jag har inte sett dom på flera år och hade därför svårt att få in att mina minsta kusiner 
är tonåringar. Sjukt. 
Häromdagen när det var white party på logen gick jag omkring på jobbet i mina tofflor
(som används otroligt flitigt) och åt torra knäckebrön. Orättvist? En aning. Igår kom jag hem vid kl 4 
efter att ha jobbat från klockan 1 dagen innan och jag var heeeeeelt död. Likaså idag då jag har gått 
omkring på jobbet likt en zombie som cravear sömn. För övrig information så kan jag meddela att jag
håller på att göra sushi då Becks är borta och då ska det passas på. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer