hemma hos mig genom mobilen

Hej!
 
Tänkte uppdatera lite hur mitt hem ser ut för tillfället. Då min kameras objekt är antingen
en 50 mm som är alldeles för inzoomat eller ett standardobjektiv som gör bilderna jättedålig
då den inte tar upp något ljus, så kunde jag lika gärna använda min mobil. Ber om ursäkt för
kvalitén, men det är som det är. 
 
I höstas bytte jag plats på min soffa så nu står den under min bokhyllan som även den
fick bli med extra hyllor då böcker fyllts på. Ser ni den lilla rosa strutsen på hyllan? 
Fick ju den som en liten humorpresent av moster, så den får stå på hedersplatsen.
Letade efter en enkel fotpall på varenda secondhand jag var inne i, men hittade ingen.
Till slut köpte jag denna lilla sak på någon möbelaffär i Vimmerby som jag nu letar tyg till
då det är alldeles för mycket grått i mitt vardagsrum. Är lite sugen på detta?!
Jag älskar mönstret och framförallt färgkombon, men vi får se. 
Och på andra sidan står min tv. Och alltså sladdar hörrni? Jag vill bara klippa sönder dom,
men de tjänar ju sitt syfte, men tycker ändå att de är gräsliga. 
 
 
Bloggens kassaste bilder måste dessa två vara? Men skyller helt på att vi bor i detta land där
solen knappt syns om dagarna innan den går ner igen. Sover iallafall här om nätterna i min sköna säng.
Jag har ju sängben men har inte pallat sätta på dom på denna säng då det är en sån där sak
som är för tråkig att göra så då gör jag det inte. Men någongång. Mitt sängbord är en pall från
Ikea som jag målat i en ljusgrå färg men lät nedersta delen på benen vara då jag såg något
liknande på pinterest och tyckte det såg coolt ut. 
Och köket har ju visats jättemånga gånger då det alltid här mina vänner och jag sitter
när vi umgås och jag tar kort på dom. 
Kom på att jag inte har visat min lampa som nu har några månader på nacken. Ville ju ha
en guldig "bumling" men då den kostar alldeles för mycket hittade jag denna från ellos som
jag tycker är skitsnygg. 
Och här hade det blivit mörkt så fick tända upp, men inte mig emot då det nu i dessa
juletider bara är mysigt att få tända julstjärnan och slingan runt spegeln. 
 
Sådär, det var allt från denna lilla minivisning i kass mobilkvalitét. 
Ha det fint!
0 kommentarer