humorklipp

Det är snart jul och jag sitter för tillfället mitt emot systra mi som kom hem igår. 
Jag hade inget att göra så tänkte passa på att blogga lite. Om vad? Om min humor.
Jag har ju kategoriserat alla mina likes på youtube så att jag kan kolla när jag vill,
och en av kategorierna är humor och den är perfekt att kolla på när en känner sig
depp. Så låt oss kolla på mina senaste:
 
Jennifer Lawrence och Chris Pratt kör en liten lek där de ska säga elaka (roliga)
kommentarer om varandra. Skrattade supermycket åt hur snabbbtänkta de är haha.
 
Ena tvillingen blir ledsen för att den andra är 2 minuter äldre. Okej detta är inte roligt bara för att
jag är tvilling och relaterar, utan detta är roligt och gulligt för alla människor. 
 
 Jean-Ralphio Saperstein (parks and rec) och Joe Keery (stranger things) inser, efter
mycket om och men att de är väldigt lika!
 
 Okej en till syskongrej men tycker denna är väldigt underhållande. Chris Evans 
(captain america) lillebror berättar om det elakaste pranket Chris gjorde mot honom
som barn. 
 
 
 Det här är ett av mina absolut favoritklipp på yt. Det går inte komma ifrån att barn har 
humor som inga andra. Deras små kommenterar och syn på livet är fantastiskt. Några
av dessa barn träffar Niklas Källner. 
 
 Ett klassiskt the office-klipp där Michael, Dwight och Andy har börjat intressera sig för
parkour som är 2004 års stora trend. Men de är kanske inte de bästa på att..
 
 Okej langar ett till klipp från the office. Hahaha älskar Dwights alla upptåg.
 
 Wanda Sykes är en av mina favoritkomiker. Så otroligt rolig och smart. Skrattar alltid
 åt detta klipp där hon pratar om sin speciella och igenkännande röst. 
 
 Ingen glömmer väl Justin Biebers kända reklamprestation i Calvin Klein. 
Självklart var SNL inte sena med att göra en parodi med fantastiska Kate
McKinnon.
 
 Det pågår ju en evighetslång rivalitet mellan Matt Damon och Jimmy Kimmel,
självklart bara på skoj. Och denna gång har Jimmy Kimmel startat en 
'the handsome men's club' med hollywods kändiselit. Otroligt rolig!
 
 
 Och denna får bli den sista. Vet inte hur många gånger jag och Elin såg den här filmen på
gymnasiet. Och denna scen är en favorit (det var antingen denna eller McLovin-scenen).
Barnsligt roligt haha.
 
Det var allt från mig. Ha det fint!
0 kommentarer