klippt lugg...suck....igen...

Jag fungerar som så, att så fort jag får en idé MÅSTE jag göra den. Oavsett hur knäpp den är
och vilken tid på dygnet det är. Och detta skedde inatt när jag låg och kollade på den nya
tv-serien juicebaren på svtplay (sthlmshipsters våta dröm typ) och en tjej hade SÅ fint hår
med lugg. Jag ville liksom inte klippa lugg, men ändå gick jag in i badrummet och klippte
av mitt hår och råkade klippa av min lugg alldeles för kort. Så nej, jag är inte nöjd men såhär
fungerar jag. Det hände exakt samma grej förra året runt denna tid och bara senast i somras
tänkte jag att jag inte ska ha lugg på vääldigt länge. Men det är ju bara lite hår, och
VEM BRYR SIG?? 
 
Är hemma idag också pga 48h-regeln förskolan har och som jag själv tycker att alla bör
hålla sig till, men när det är en själv det handlar om är det svåårt att inte åka och jobba och
istället ha ännu en riktigt tråkig dag, vilket detta blir garanterat. För tillfället har jag kollat färdigt på
senaste avsnittet av julkalendern (alltså hur mysig är den inte?!) och ska nu rensa lite
i mina mappar på datorn. Ja men ni hör ju -kan man ha roligare än mig denna dag? ;))
 
Ha det fint!
 
OBS; varför står min gamla säng bakom mig? Jo för jag köpte Elins 160-säng för småpengar
när de köpte en ny och jag investerade även i en dyr fucking madrass från IKEA. 
Jag sover nu som en bebis.
1 kommentar
Sandra Bergström

"Jag ville liksom inte klippa lugg, men ändå gick jag in i badrummet och klippte av mitt hår och råkade klippa av min lugg alldeles för kort." - hade kunnat vara mina ord. Klippte också lugg i början på december och gjorde det förra december med. Trots att jag svor och lovade att inte göra det mer? Min kompis förklarade det med att "julen gillar lugg". Den förklaringen får duga, i brist på bättre.

Svar: EXAKT så haha. Tack så mycket för att du överförde de visa orden för det stämmer verkligen att 'julen gillar lugg'.
ellinor svensson