tuschat like the good ol' times.

 
 
Okej jag satt och kollade igenom mina gamla photoshop-bilder som jag ägnade timtals åt 
ca 2012. Och en bild som jag var jättenöjd med var denna:
Tycker fortfarande den är relativt bra. Därför tänkte jag att det skulle vara roligt att se om jag
har blivit sämre eller bättre på detta med photoshop då det var några år sedan jag faktiskt satt
och gjorde detta. Och då tänkte jag 'varför inte göra en uppdaterad version av denna bild?'
Så sagt och gjort, såhär blev den: 
 
Jag fick verkligen inte till skuggorna på sista bilden som jag fick på första. Dessutom är
färgerna på första bilden betydligt snyggare med en lite gulaktig tog snarare än den vita som
användes på sista. Dock tycker jag att det blev bättre med regnbågen och de små fåglarna i
boken samt den lilla reflektionen i glasögonen jag försökte få till, än att bara använda ljus och
glitter. 
 
Som sagt var det jättelängesedan jag höll på med detta men det var jättekul att sitta
och lyssna på musik och bara pilla i photoshop i några timmar. 
 
Ha det fint!
 
 
0 kommentarer