gardiner=vuxenpoäng

Anledningen till IKEA-besöket i lördags var att framförallt köpa gardiner. Jag har ju skrivit tusen
gånger att jag har jättesvårt för gardiner. Jag tycker det förstör bl.a ljuset i ett rum. MEN jag bor ju
på första våningen och mina grannar mitt emot och jag skulle kunna kommunicera utan svårigheter
ifall vi så ville. Men det är inte något som önskas, så jag har nu inhandlat gardiner. Och något
jag måste göra är att photoshopa så jag ser ungefär hur det blir, därav den första konstiga bilden.
 
Men såhär blev det. Förutom att de är jättelånga och skrynkliga, men det ska fixas snart. Jag
skypade med Becks igår och sa att det känns som att det bor en vuxen person i den här lägenheten
nu, vilket är lite skrämmande? Nu är det bara mina tavlor och växter som ska in i detta rum så det
inte känns för vitt så är jag nöjd. Typ. 
 
Förresen påtal om förändring. Jag klippte min lugg inatt efter någon månad av velande och
pinterest:ande. Jag vet att jag nyligen kritiserade mitt egna val av denna frisyr bara för några månader
sedan då min frisyr var gräslig (titt bara). Det kan också bero på kläderna iof..
Men denna gång känns det betydligt bättre och jag blev nöjd, även att det är lite snett ;))
 
Det var allt för mig. Ha det fint!
 
0 kommentarer