Rpatz flashback

 
 
Okej jag bara måste skriva detta såhär klockan 1 på natten. Nej det är inte år 2008, men jag sitter
med lite tårar i ögonen för jag började youtuba Robert Pattinsons musik. Jag var ju lite galen i
denna människa ett bra tag (hehe) men jag har inte lyssnat på honom på några år nu och det är
rätt så sjukt att jag fortfarande får gåshud av dessa låtar. Förvisso skulle det kvitta ifall han sjöng
falskt, jag skulle troligen ha älskat det ändå. DÅ. Men jag älskar hans röst och det märks så tydligt
att han var ett Van Morrison-fan (fråga inte hur jag vet det......). 
 
Jag önskar verkligen att han skulle släppa dessa på spotify eller ha fortsatt med sin musikkarriär för
han var så duktig. Får sådana enorma flashbacks när jag lyssnar på dessa och framförallt 
I was broken. Ah minnen *suckar och tänker tillbaka på en hjärtekrossad Ellinor. 
 
Nu ska jag sova. Godnatt!
 
 
 
 
0 kommentarer