Vimmerby och Kalmar

Hej!
 
Förra veckan jobbade jag, vilket alltid uppskattas för en CSN:are. Men i fredags åkte jag och mamma
till Vimmerby en sväng. Vi fikade semlor, gick i bokaffären och pratade böcker, handlade och åkte hemåt.
Det är alltid fruktansvärt mysigt att umgås med min mamma ska ni veta. 
Och igår morse åkte jag till Kalmar för att umgås med Elin framförallt, men även hennes nyblivna
sambo, Oskar. Vi gick bl.a. på IKEA och handlade gardiner och käkade mat med hennes storebror
Kalle och hans flickvän Hanna. Därefter köpte vi med oss mat och vin hem till dom och vi
spenderade resterande kvällen med att sitta och prata om allt mellan himmel och jord, innan
vi satte igång filmen Call girl. När det blev natt somnade jag på deras soffa till ett seinfeld-avsnitt.
Det bjöds på Oskars pannkakor till frukost innan vi begav oss in till stan och handlade kuddfodral och
drack en kaffe innan vi kramades hejdå. 
 
Jag måste säga att det känns fortfarande extreemt konstigt att en av vår lilla tvåsamhet har 
växt upp och skaffat sambo och är kär. Men det är inte så konstigt. Jag visste att det inte skulle
ta lång tid innan någon faktiskt upptäcker hur bäst hon är <3
 
Ha det fint!
1 kommentar
Tova

Varför kom ni inte och hälsade på?! :/ Haha. Tvingar er att göra det nästa gång, typ ;)

Svar: Jag vet, vi kom på det försent :/ Nästa gång. Jag vill mer än gärna komma och se huset!!
ellinor svensson