160116

 
Hej!
 
Här sitter jag och klunkar i mig rödtjut. Eller okej jag gjorde det för ca 2 timmar sedan och jag klunkade
ej utan snarare "sipprade" som Carl-Jan gör. Men jag har inte haft tid att blogga då jag istället har
googlat soffor. Inte för att jag ska handla en nu, men till framtiden bör jag köpa en pga den 300-kronors
soffan jag har nu, inte är av bästa kvalité. 
 
Idag är det lördag och jag hade sovmorgon 2.0 eftersom jag har varit i skolan vid 8 på morgonen
hela veckan. Så jag har behövt stiga upp vid 5 på morgonen (snarare på natten!!) och har inte 
kommit hem förrän vid halv7 på kvällarna, vilket har resulterat i en halvt död Ellinor.
Men igår blev min grupp och jag äntligen klara med vår forskningsplan efter att ha slitit med den
i flera timmar/dygn.
 
Jag har bara ägnat dagen till att städa och flytta på lite grejer, bl.a. min klätterväxt som
har fått flytta från bokhyllan till kökshyllan som ovanstående bild demonstrerar. Anledningen till varför
jag inte vill ta några kort på min lägenhet är för att jag fortfarande har saker att köpa och fixa.
Men då jag är en sådan person som ALDRIG blir nöjd (därav flyttning på grejer), så kanske jag kan
klämma in ett sådant inlägg någon kommande dag? För det är ju ändå roligt att visa upp, då jag själv
älskar när folk visar upp deras krypin. 
 
Nu: film!
 
OBS: Ber om ursäkt för bilderna. Kan ej posa med vinglas naturligt utan ser mest ut som en
minderårig som försöker leka vuxen. 
0 kommentarer