inlägg á la 2007

 
Hahaha jag vill skratta högt åt dessa bilder. De ska representera hur obekväm jag är att ta kort
när jag är omgiven av folk som jag inte vill ska se att jag sitter och tar kort.
 
Igårkväll umgicks jag med Johanna och Elin som är hemma i några dagar vilket var mer än trevligt.
Dock var jag jättetrött imorse när jag skulle vakna vid 5 för att åka in till skolan och redovisa och
oppponera våra arbeten. Det gick väldigt bra. Satt lite efteråt och skrev lite mer för att hamna på VG-nivå,
men nu sitter jag alltså på tåget på väg hemåt och har långhelg, vilket är jätteskönt. 
 
Intresseklubben antecknar....
 
Jag sitter och kollar på nya trailern till suicide squad då den släpptes imorse. Hade tänkt lägga in
den här, men det går inte tyvärr. Jag vet inte hur många gånger jag har sett den nu. Pinsamt många
gånger iallafall. Den kommer bli SÅ bra och jag älskar Jared Leto som Jokern och hur han har tolkat
honom, om en jämför med exempelvis Heath Ledger som spelade rollen briljant. Förlåt för kanske
ointressant innehåll, men vill fylla ut mitt inlägg lite så att tiden går snabbare hem och för att det ska
bli något att läsa, än att behöva stirra på mina awkward-poser. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer