Nya muggar

Hej!
 
Idag sov jag ut rejält trots att jag somnade relativt tidigt igårkväll. Jag tror det var all stress och alla
långa dagar som tog ut sin rätt att sova. Jag har inte gjort någonting och så ska det förbli idag. 
Jag ville egentligen bara visa upp mina nya muggar som jag beställde efter att ha sett Jenny
Mustards youtubeklipp (som jag tipsade om för några dagar sedan!). Jag beställde två stycken
och älskar dom jättemycket. Jag vet inte, men jag älskar att se innehållet när jag dricker mitt kaffe
eller te. De är från granit (älskar allt i den butiken!!!!!) och kostar bara 69 kr/st. Tips!
Ett annat tips är också denna goda smörgås. En röra på morötter, tahini, solrosfrön och 
spiskummin. Supergott!
 
Mer hade jag inte att skriva ner. Jag hoppas ni får en trevlig helg.
Ha det fint!
0 kommentarer