nyårsoutfit

Och det här var min nyårsklädsel. Då jag inte hade bestämt mig för att gå förrän dagen innan, hade
jag lite klädpanik. Men jag tog på mig denna byxdress som jag hade fått ifrån Becks. Jag bestämde
mig också för att göra någon slags 20-tals frisyr då jag alltid velat testa. Speciellt nu när jag har 
kortare hår. Tyvärr blev mitt hår finare senare under kvällen, men tog inga flera selfies. Komiskt
var också att Becks hade samma tanke med frisyr. Hon var superfin. 
 
Jag körde även mörka läppar och lite guld-aktigt smink. Tillsammans med min gröna 
kappa kände jag mig som en 40-talskvinna som kämpade i motståndsrörelsen i Tyskland,
varvat med en stridspilot under andra världskriget. Men jag gillade min klädsel. Dock fick jag
svettlökar så lånade Beas svarta kofta att ha över.
 
Det var historien om min nyårsklädsel. Over n out. 
0 kommentarer