youtube kanal part 2

Youtube-tips part 2.
 
Som jag tidigare har nämnt älskar jag ju youtube och följer en del kanaler. Jag har ju redan tipsat om
ett fåtal men tänkte ge några fler tips bara för det är värt att kolla på.
 
 
 
 
 Inatt hittade jag denna youtube, Jenny Mustard. En svensk tjej som lägger upp massa veganska
recept som är både nyttiga och enkla. Jag skojar inte när jag skriver att jag kollade igenom varenda
klipp. Så inspirerande och det ser såå gott ut. 
 
 
 
 
 
Jag började kolla på Vanja och Nicklas på youtubekanalen Gravid vecka för vecka och när de
startade sin egna kanal var det en självklarhet för mig att fortsätta följa dom. De verkar sådana härliga
personer med båda fötterna på jorden och man får följa deras vardagsvloggar där det innebär
allt från dejtnight till att gå till lekparken med deras otroligt gulliga son Iggy. Tips för den absoluta
mysfaktorn till kanal!!
 
 
 
 En av mina favoritkanaler inom smink och skönhet är Evelina Forsell. Hon gör otroligt snygga
sminkningar som är lite "annorlunda" och vågar använda färg och form. Jag är glad att hennes
kanal växer då den verkligen förtjänar det. 
 
 
 
Och det sista tipset får bli brittiska Helen Anderson. Hon är såå grym och cool så det finns inte.
Hon känns som en 6:e medlem i spice girls på något sätt då hon verkligen har den här "girl-power"
attityden som är så härligt att se. Hon lägger upp allt från vloggar till hauls till tips. Följ!!
0 kommentarer