kusinbarns dop

Hej!
 
Igår var jag på mina kusinbarns dop. Sandra och Johans tvillingar Alex och Wille skulle döpas i den
pittoreska kyrkan i Lekaryd. Dessvärre tog jag inga bilder utan filmade mest och Becks fotade.
Jag har aldrig gått på dop innan så hade 0 förväntningar, men det blev en jättemysig dag med släktingar
jag inte har sett på länge och personer jag aldrig har sett. Mina två kusiner både sjöng och läste upp
en dikt vilket båda var jättefina <3 Som en liten "överraskning" till Sandra sjöng vi också en värld full
av liv i stämmor, då de flesta i släkten Svensson sjunger. Hon grät, vilket var ett gott tecken haha.  
 
Efter att pojkarna hade fått vatten på sig och allt var klart i kyrkan blev det god mat och
tårta i sockenstugan innan vi for hemåt igen. Mycket mysig dag som sagt och jag gick omkring
i kläder som ovanstående bilder demonsterar. Allt från monki utom skorna som är från ellos. 
Älskar min nyinköpta skjorta för övrigt!!
 
Ha det fint!
 
0 kommentarer