lövö 2016

Hej! 
 
I torsdags kom Bea och Kristin för att grilla lite sojakorv/hamburgare. Senare dracks det kaffe och
spelades spel och det var i just denna stund som en bild knäpptes. 
I fredags hade jag min sista skoldag (äntligen!!). Jag och Becks åkte ner och mötte upp Emmy,
Mojf och Jenny och vi drog iväg till Lövö i skaplig tid. Tog inga bilder under fredagen men på lördagen
åkte vi in till Kalmar efter en långfrukost. Egentligen hade vi hoppats på varmare väder så att vi
skulle kunna hängt på bryggan hela dagen, men då vädergudarna ville något annat blev det att
trängas inne i stan bland övriga shoppingsugna personer. 
Efter god mat på zorbas och lite shopping begav vi oss hemåt för att vila lite. Här är Jenny som 
riktigt personifierar glädje, haha. 
Becks håller på att pilla i Emmys hår vad det ser ut som. Jag tog knappt några bilder utan
istället har jag filmat en del som jag hade tänkt klippa ihop till någonting. 
Dessutom hade Mojf med sig sin lilla Flora som är så underbar att det finns inte. När vi låg och vilade
lite låg hon i mitten med huvudet på kudden och snarkade. Gulle <3
 
Vi spelade iallafall lite kubb och gick en liten minipromenad ner till vattnet. 
De hade gjort en jättegod kolatårta för att "fira" mig lite då jag hade min sista skoldag i fredags, vilket
jag blev jätteglad för. På kvällen åt vi ost, kex och godis och lite vin samtidigt som vi spelade 
land stad och vatten samt pest eller kolera som satte igång roliga konversationer vid bordet.
Vi somnade rätt så sent.
På morgonen blev det återigen en långfrukost innan vi (mestadels dom) satte igång att städa.
Jonte kom för att hämta Mojf då de skulle iväg till hennes syster och då passade vi på att 
använda honom till att fota en gruppbild. Tack för helgen tjejer <3
 
Nu har jag och Becks varit hemma ett tag och jag har hunnit betsa min träskiva, som tyvärr inte
alls blev bra då jag målade två gånger istället för en gång som nog hade passat bättre. Fasen.
Becks ligger för tillfället och snarkar som en trumpet bredvid mig och jag ska alldeles strax väcka henne
då vi ska kolla på star wars. Imorgon börjar både hon och jag sommarjobba. Jag är jättenervig men 
jag hoppas det kommer gå bra. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer