Sebbes examen

Hej! 
Igår var jag på Sebbes examensfest. Han kan nu titulera sig grundskolelärare. Min kära bror som 
är självsäker, irriterande, högljud, barnslig, stark, snäll och jättefin. Grattis kärbror.
 
Jag tog inte jättemånga bilder, men några stycken lyckades jag få ändå. Jag har även filmat,
så tänkte lägga upp en liten video senare.
Det var en salig blandning av familj och vänner i Sebbes och Rebeckas lägenhet så det var
svettigt men go stämning. Efter att ha käkat jättegod buffémat öppnade Sebbe presenter. 
Av oss fick han ett presentkort på skistar så att han ska kunna åka till Sälen till vintern med
sina kompisar (bra med framförhållning). 
Jag satt vid "vuxenbordet". Här en bild på mamma och hennes Tobbe som sitter och diskuterar med min
pappa om någonting?!
Bilden är egentligen Becks men jag hade inga bilder på mamma. Hon hade dagen innan gjort sina
ögonfransar hos Tova plus satt upp sitt hår vilket hon aldrig har gjort. Så sjukt piffig och vacker <3
Pappa och Mia hade också åkt ner för att fira. En trött Mia, me jag tycker bilden är så mysig!
Också tagen av Becks, men ville ha en bild på mig själv (hehe) för att visa min klänning, som 
egentligen inte syns överhuvudtaget. Jag har inte haft klänning på evigheter men igår hade
både jag och Becks det och det har nog inte hänt sedan studenten 2011. 
Jag och Becks följde med farmor ut på innegården för att hon inte vågade gå ut själv för att röka, haha.
citat "jag vågar inte gå ut, tänk om jag inte hittar tillbaka igen?!" haha lilla farmor. 
Becks klänning var btw suupersnygg.
När mat hade käkats, paketen hade öppnats, pappas tal var färdig och vi satt och pratade om det mesta
kom Carina och Tova då hon hade jobbat. Därefter dracks det kaffe och käkades efterrätt.
Rebecka hade gjort jättegoda desserter med allt som är gott enligt mig. 
 
Efter några timmars av trevligt minglande åkte jag och Becks förbi Elin och Oskar för att Becks inte hade
sett deras lägenhet. På väg hem skriksjöng vi till 'en värld full av liv' innan vi kom hem och kollade på
film innan vi båda däckade. 
 
Nu sitter Becks bredvid mig och idag är dag 1 av att ha henne som inneboende i sommar. Än så länge 
har vi inte bråkat någonting och vi har även satt upp regler (till exempel: gå inte omkring naken i min lgh osv)
som ska göra våra kommande dagar uthärdliga. Alldeles strax ska vi iväg till farmor som fyller 81 år
idag, hurra!
 
Ha det fint!
 
 
 
 
0 kommentarer