tbt videos

Hej! Det är sol och det är så varmt att hela jag är som en svettpöl på golvet. Jag hade absolut
ingen aning om vad jag skulle skriva om, men då det är torsdag lystes lampan över huvudet på mig
och jag insåg att jag kan göra en liten "throwback thursday" fast i videoformat. Några stycken är Elins
och några är mina. 
 
 
Det här är ju Elins egentligen och jag är knappt med. Men jag tycker den är så mysig så
jag är tvungen att dela. En sommarhelg för 2 år sedan. 
 
Detta var 2008 och Elin filmade mig när vi var på väg till bussen från när
vi gick på Centralskolan i Virserum. Meningen var att hon skulle lägga upp
denna på sin blogg och jag skulle "rekommendera" min blogg haha. Tönt.
  
Jag skrattade högt när jag såg denna som också är Elins. Den gjordes på
Elins (eller Tobbes?) gamla mobil en dag när jag hade tråkigt på Virserums
fritidsgård. 
 
 Här var det 18-årsgalej och det kördes lekar. 
 
Detta var 2010 när jag, Elin och Lisa åkte till Halmstad för att tälta, sola sönder
våra kroppar och bara ta det lugnt. Redigeringen är ju on point.
 
 
Alltså detta är humor. Heliumballonger kan aldrig bli för tråkigt att kolla på.
Här var vi på någon slags högskolemässa i Stockholm för några år sedan
och så snoddes det heliumballonger vid Uppsalas monter. Mojf demonstrerar.
 
Och här är massa klipp i ett. Allt från fester, Norge och fler fester osv. 
 
Och den sista får bli Elins Irlandshopkok som vi var i förra året. 
 
Jag hade verkligen velat lägga ut lite gamla videoklipp från ca 2007 som är Elins (förde över
till min dator) men 1. det är Elins och inte mina 2. det är personer jag inte umgås med längre och
därför blir det väldigt fult gjort att lägga upp videoklipp på människor jag inte känner längre = därför
får jag skita i det. Men det hade som sagt varit roligt. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer