nya fåtöljer

Hej!
 
Jag ska passa på att skriva ett litet inlägg medans jag väntar på att sushiriset ska svalna.
Ja, jag äter sushi idag igen, dels för att det fanns över och dels för att jag aldrig tröttnar pga svingott.
Igårkväll snapade Emmy lite gamla bilder som jag skattade högt åt. Kan inte låta bli att tycka
synd om flickebarnet till höger (alltså mig själv) som försökte se "snygg" ut haha. 
Idag ringde min mamma och väckte mig då vi skulle iväg till Stegen för att hitta en fåtölj till mig
som var i behov av en sådan. Efter det fikade vi och hon drack en megastor chailatte
medans hon "smizade" som Tyra Banks har lärt oss att göra ifall en vill le med ögonen hehe.
Sedan gick jag ÄNTLIGEN till optikern för att testa min syn så att jag ska kunna få  börja övningsköra.
Jag har såå svårt att komma igång med grejer, därför är det uppskattat att ha en mamma som tjatar
på en. Ibland, inte alltid måste poängteras. Medans jag väntade testade jag iallafall glasögon, som sig
bör inne hos optikern. Och dessa älskade jag såå mycket. Nästa glasögonsköp....
Därefter åkte vi hemåt med mina två inköpa fåtöljer. Jag kunde inte bestämma mig vilken jag
ville ha och dessutom kostade de bara 75 kr/st så köpte både två då jag tröttnar väldigt snabbt
på grejer/möbler och då är det alltid bra att ha något att välja mellan. GIVETVIS ska de få byta tyg och fräschas upp. Ska också försöka fota före/efter bilder. 
 
Den i mitten är ju den jag har nu och den ska ner till förrådet. Även den gröna till vänster får åka
ner nu då den inte passar in i mitt vardagsrum. Dessutom älskar jag fåtöljen till höger mest och tycker
den är jättevacker, så den ska jag ha nu. Nu ska jag bara sätta igång att hitta ett läckert tyg. Helst
sammet då jag älskar det tyget. <3
Här står mamma och mäter så jag vet ungefär hur mycket tyg som ska beställas då det faktiskt
är hon som ska fixa mina stolar, hehe. 
 
För övrigt kommer Becks hem imorgon och det ska bli supermysigt, även att vi sågs nyligen.
Ska bara umgås med familj och vänner hela helgen <3
 
0 kommentarer