Stockholmsbesök

Hej! En liten lägesuppdatering kanske kan vara på sin plats då det är söndag och jag har inte bloggat
på en vecka ungefär. Jag har hängt hos Bea tillsammans med Johanna och fikat samt spelat spel.
Det kanske inte är stort för någon annan än mig själv. Men jag är väldigt stolt över mig själv att 
jag faktiskt spelar spel utan att gnälla något, eller åtminstone inte jättemycket. 
Jag jobbade också i onsdags på en begravning från 7 på morgonen till halv 6 och jag var heelt slut på
kvällen. Men jag har knappt några bilder från veckan så lägger upp en screencap på Kalle Zackari som
jag har en crush på och jag älskar gympaläraren som går på svtplay. Om han skulle varit min gympalärare
skulle jag både älskat och hatat honom på samma gång då jag INTE var någon gympa-tjej utan skolkade
väldigt mycket under dom timmarna om vi inte spelade fotboll, innebandy eller något annat jag tyckte var
roligt.
Haha skåda mästerverket jag skapade i appen snapseed. Jag försöker ju som jag redan har nämnt
ett hundratal gånger, inte ha med Nora på bloggen då min moster inte vill det. Men jag hade absolut
ingen annan bild så fick försöka ta bort hennes ansikte hahaha. I torsdags kom iallafall Anna och
Nora på besök och jag vet inte hur mycket jag har flängt och fart med denna lilla person. På något sätt
har det blivit så, att för Nora är jag den som leker bäst och mest utan att tröttna och efter varje
måltid skriker hon "Elly elly elly vi ska leka nu". Och min mamma är den som hon går till när hon är
trött och vill mysa med. Alla har vi vår lott i livet och jag har verkligenn inget emot att vara lekkompisen
som leker drottningar som blir attackerade av drakar och doktorer som ska ge spruta till nallar osv
då jag själv älskar att leka. 
 
Oj så långt. Men iallafall har det blivit kvalitétstid med två av mina favoritpersoner iallafall.
Idag har jag kollat på filmen Tjuvheder (som för övrigt var superbra!) och lite senare kom
Jenny och Johanna på lite fika. Vi har suttit och pratat i några timmar innan de åkte hemåt och
jag har nu suttit och klämt i mig sushi medans jag har tittat på Girls. 
 
Bra helg!
0 kommentarer