vinkväll

Hej! Jag tror jag hann skriva att jag skulle till Bea igårkväll? *går in på min blogg och kollar
Ja det gjorde jag visst. Johanna kom och jag drack ett glad rödtjut. Vet inte varför det kallas
för rödtjut? För att man får en jävlig huvudvärk dagen efter så en ligger och tjuter? Det skulle
iallafall jag tippa på då det brukar hända mig. Därför dricker jag just rödvin alldeles för sällan.
Tog inga fler bilder än dessa. Kanske inte de bästa i världen men bilden demonsterar ändå så pass
mycket av vad vi faktiskt gjorde. Nämligen drack vin, åt massa gott och satt i Beas kök och tjattrade
i flera timmar. Gick hem då det blev natt och kollade på youtube innan jag somnade.
 
Idag har det inte gjorts mer än nödvändigt. Och med nödvändigt menar jag att gå bort till coop
för att handla mat. Nu håller jag på att göra lite syltad rödlök, sedan vankas det kvällsmat. 
Ha det fint!
 
 
0 kommentarer