lista

 Hej!

Jag snor denna lista från Elin!

Vilket är ditt förstauppladdade foto?

 
 
 

Vad har det för caption?

 Gubbskor is tha shit

När är det taget?

 15 september 2012

Minns du någon historia bakom bilden?

 Jag hade precis köpt en iphone och var glad över att äntligen bli medlem på instagram då jag tyckte
deras filter var jättefina. Jag och Becks var på väg ner till Målilla för att umgås med några 
och då stannade vi på vägen för att fota lite bl.a. en bild på mina gubbskor som tydligen var 
"tha shit". Eller också bara shit.

Har du screenshotat någon bild från Instagram på sistone?

 

 Denna fina från Kristins instagram ;))

Vem var den senaste du började följa?

 Tom Hanks & James Franco

Vilka appar använder du för att ta och lägga upp bilder på instagram?

 Snapseed -> Faded -> Snapseed -> Instagram

Vad står det i din profil/bio?
'Hej jag heter Ellinor Svensson. Jag gillar film, musik, feminism och citron. Helst allt i kombo.'
Ellibellinor.blogg.se

Vilken bild har fått mest likes?

 

Vill du berätta lite om den?

 Ofc. Jag och mamma lämnade av Becks på Arlanda då hon skulle resa runt på Nya Zeeland
i 1 månad helt själv. Jag var jätteavis och jättestolt över henne. Här vinkar hon hejdå till oss.

Finns det något konto du följt länge och som du aldrig tröttnar på?

 Floras instagram (Florawis) kommer jag nog aldrig tröttna på och henne var typ den första jag
följde, efter mina kompisar såklart. 

När hänger du mest på instagram?

 På morgonen när jag vaknat går jag igenom de mesta sociala medier för att uppdatera mig.
Sedan kan jag kolla när jag sitter på toa eller slötittar på tv.

Scrolla i ditt flöde och stanna helt random. Vilken bild blev det?

 

 

Vad står det under bilden?

 'Räk och vinkväll'

Gör om det igen. Vilken bild blev det nu?

 
 
 

Vad står det under?

 'Efter jobbet mötte jag upp min jobbkollega Jovi och käkade mat och drack öl. Hur mysigt som helst'.

(<3<3)

Okej en sista gång. Vilken bild blev det nu?

 
 

Vad står det under?

 'Fest'

Kan du tipsa om något inspirerande matkonto?

Jennymustards insta är vitt, clean och levererar goda veganska recept. Tips!

Något djurkonto?

 Nej!

Har du någon gammal upplagd selfie du kan visa?

 

 Himmel och pannkaka (wut?) vad jag saknar mitt långa hår.
 
 

Slutligen, vad heter du på instagram?

 ellibellinor 
0 kommentarer