outfit

 
Hej! Alltså detta väder; jag smäller av. På riktigt. Därför har jag mina glitterbyxor på mig för
att fira att det är maj. Dock syns det inte, men de glittrar i solen därav perfekta byxor att
använda idag. Koftan har jag fått från Becks och jag använder den varenda dag, så tack syster!
 
Det är onsdag och jag skulle egentligen vara i Linkan idag för att skriva klart ett arbete, men jag och
Petra, som jag skriver med, valde att skriva hemma och det är jag jätteglad över idag som spenderas
i köket framför datorn med ett öppet fönster och med mängder koppar kaffe. Vid 4 ska jag iväg och övningssköra. Jag vet inte om jag har nämnt det i bloggen tidigare? Men jag har iallafall tagit tag i mitt liv
och börjat köra lite med min mamma (okej det känns som att jag redan har skrivit detta?). 
Det går sakta men säkert vilket passar mig perfekt. Självklart vill jag ha körkort så fort som möjligt
men eftersom jag haft problem med att sitta i bilar och haft lite katastroftankar tycker
jag det bästa vore ifall det ska gå i snigelfart och jag ska känna mig 100 % säker på min körning. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer