utstyrsel

Hej!
 
Jag bara måste först få poängtera att jag färgade mitt hår i min vanliga ombre igår och det gör
sig verkligen INTE på bild. Så det ser veeerkligen inte ut såhär, då färgerna i min redigering har
ändrats som ni ser. Dock var det liiite för gula toner (återigen: bilden överdriver dock pga redigering)
så la i lite neutraliseringsfärg idag så nu blev det mycket bättre. Infogar bild inunder på hur det ser
ut exakt nu: 
 
Idag har jag klätt mig såhär. Köpte koftan/kaftanen i helgen och känner mig som Mose när han
ska hämta de tio budorden uppe på berget (älskade barnens bibel som barn hehe ;))
Och hårband som jag alltid använder när det är höst, vet inte varför det har blivit så men tycker det
ser fint ut tillsammans med min bomberjacka. Typ såhär. 
 
Nu ska jag till Vimmerby. Ha det fint!
0 kommentarer