ego i camen

Okej det här är BARA roligt för min del. Jag och min webcam är ju bff (sorry Elin) 
och detta har jag ju redan demonstrerat ett antal gånger. Men kan lägga upp de senaste
tagna bilderna från min webcam. Är sjukt uttråkad och mensvärkig så ge mig detta people.
Låt mig vara egocentrisk!
 
I våras använde jag webcamen till att se om jag hängde upp mina tavlor rakt. Det gjorde jag inte.
Spelade gitarr någon dag och försökte helt casual leka cool. Lyckades inte då jag måste säga
att jag ser rätt så påtänd ut?!
Haha alltså minen... Jag skulle ta kort på en av mitt vardagsrum innan jag tog bort och ändrade
om och så blev jag med på ett hörn.
MÅNGA bilder som ser ut såhär. 
Var kattvakt åt Tova och Calles katt en kväll när de var iväg. Sicken sällskapskatt, jag kunde inte
ens få gå på toaletten ifred haha.
Nu är det ju spegelvänt, men fick sms att jag hade fått en till liten kusin. Lovisa alltså.
Sista svängen till Linköping!
 
Skulle gå bredvid på sommarjobbet i slutet på maj. Men är ju livrädd att försova mig så ibland när jag
är extrarädd så håller jag mig vaken hela natten istället. Har gjort det allt för ofta tyvärr. Såhär ser
en ut klockan halv 5 på morgonen och en känner att en vill dö ungefär.
HAHA orkar inte ens kommentera.
Första sovande jouren och jag var meganervös, men det gick bra och nu i efterhand går det att skratta
åt hur nerig jag var. Men så är det ju med det mesta; det handlar bara om att ge det tid.
Tar bara med denna bild för jag tycker mitt smink är ON POINT :))
Vid midsommar och veckan efter hade jag höstblåsor så träffade knappt någon endaste person
och det var deppigt. 
Jag lyckades göra en utbakad fläta på mig själv.
Drack whiskey sour innan gp:t. Det har blivit min nya favoritdrink, plus whiskey ginger <3
Jag har alltid tyckt att denna s.k. kreation har varit döläcker på folk. Men blir väldigt kluven
ifall det anses vara kulturell appropriering, vilket jag nog skulle säga att det är och därför känns
det inte helt hundra att bära utomhus än så länge. Googla för er som inte vet vad det är.
Men snyggt är det!
Lät Becks vara med på en bild. 
Bild från förra veckan när jag och Bea åkte till Berga för att hälsa på Johanna och Niklas.
Tacos och spelkväll vilket var mycket mycket trevligt.
Och här är jag nu för tillfället. Idag har jag bara bytt till höstgardiner och kollat dokumentärer.
Imorgon ska jag äntligen jobba vilket är SÅ skönt. Kan inte vara ledig för länge, jag blir allt
för uttråkad. 
0 kommentarer