höst hos mig

Hej!
 
Idag unnade jag mig en höstbukett för mina sista presentkortspengar på blombacken. Jag ÄLSKAR
ju höstfärger och därför blev det självklart temat i buketten. Passade på att fota lite hur det ser ut
hos mig för tillfället då jag satte upp mina nya mörkgråa sammetsgardiner förra veckan. Tycker
de är döläckra, men jag måste få hjälp med att höja upp gardinstången så de höjs upp lite då de är
så pass mörka och jag har ett väldigt litet vardagsrum. Vill inte att tyget ska svälja rummet. 
 
Kaktusar, kuddar och ljuslyktor som skriker höst och jag älskart. Min nya kökslampa syns knappt,
men den fungerar än så länge inte då jag måste ringa vaktis som måste fixa med elen då 
propparna går i min lgh så fort jag stänger igång lampan. Jag försökte hitta en guld bumling efter
att ha sett detta fantastiska kök hos en av mina favoritbloggare Krickelin. Men då jag inte hittade
någon fick det istället bli ett guldklot, vilket också blev bra (men som. återigen, knappt syns).
 
Det var allt från mig. Ha det fint!
 
0 kommentarer