19:e

Hej!
 
I måndags på eftermiddagen skulle jag, Bea och Kristin gå och dricka en kaffe på caféet, men det
var såklart stängt då det var annandag påsk. Istället handlade vi fika och tog med hem till mig.
Hemgjort kaffe är ju egentligen oslagbart. Vi satt och pratade och spelade spel tills vi insåg att
klockan hade blivit kväll och vi var hungriga så vi åkte och handlade tacos. Härligt att få 
spendera hela dagen och kvällen med dessa. Och tacosen var sviingod för de som undrar. 
 
Igår jobbade jag i några timmar innan jag cyklade hemåt. Jag åt lite mat och skulle bara
lägga mig ner och kolla lite på youtube, men jag råkade somna i några timmar. När jag
vaknade tog jag på mina prickiga byxor och cyklade bort till Bea där Kristin också var.
Vi körde frågequiz om mat och design, som var riktigt roligt samt bjöds det på kaffe, kladdis,
grädde och jordgubbar. Mysigt att få tid att umgås med Kristin som jag träffar alldeles för sällan. 
Självklart Bea också men henne träffar jag ju en del!
 
På bilden ovan syns också mina muggar som jag hämtade ut igår och jag älskar dom.
En instagramanvändares våta dröm typ. Idag har jag också hunnit vara ute i det fina vädret en
stund. Eller okej jag cyklade till affären samt systemet för att handla glass och rödvin ;))
Men det räknas ju ändå. Sedan har jag bara hunnit ha en skypedejt med Elin och nu ska jag äta
och se färdigt på 'den onde, den goda, den fule' på netflix. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer