bilder hemifrån mig. igen.

Jag kan inte somna. Klockan är redan halv 3 på natten och jag kan inte somna. Det är ju en himla
tur att jag faktiskt inte ska gå upp tidigt för att åka och jobba då jag har påsklov. Det kvittar
om man går i skolan, eller jobbar på en skola; en blir alltid glad för lov. 
 
(varning; detta inlägg innehåller mycket svammel pga är trött och trötthet genererar svammel)
Jag städade i förrgår och tog lite bilder för att påminna en själv att det faktiskt kan se fint ut.
Jag ville mest passa på att visa upp min nya dösnygga taklampa. Jag har ju letat och köpt
ett fåtal lampor som tilltänkta vardagsrumslampor. Dock dög ingen för jag insåg att jag ej gillar
lampor som hänger ner framför soffan. Så en plafond var perfekt och jag hittade dessutom
en i mässing som jag tyckte blev najs. 
En annan sak jag ville visa upp var min nya tavla. Jag har letat som en galning efter denna 
Matisse (HAHA låt oss bortse från att jag låter som en svinrik samlare?!) sedan jag har sett
den både på pinterest och tumblr. Jag tycker den är så jädra vacker.
Om det är någon talang jag verkligen önskade jag hade så vore det att kunna rita.
Försökte som barn och köpte mig ett x antal skissböcker, gick ut i 'naturen' aka de lilla buskaget
utanför vår trädgård och försökte rita. Tröttnade och målade brudklänningar istället. 
Detta är den ocharmiga sanningen om min säng som jag nästintill aldrig fluffar iordning med
 
överkast och "fina kuddar". Jag bäddar aldrig min säng, även att sovalkoven är helt öppen för
folks beskådning. Dessutom har jag fortfarande mitt vanliga täcke, trots att jag har 1.60 säng.
Jag hade ju en period då jag köpte MASSVIS med påsklakan (fråga mig inte varför) så har mängder.
Palla då köpa nytt. På bild synes min trasiga gitarr, lampa som jag tänkt mer än en gång att jag
ska sätta upp på riktigt och lägga i sladdarna men inte orkar, en bokhylla som ser ut att dedikeras åt
HP och kvinnan myten legenden Billie ovanför sängen. 
 
Såhär ser det ut i mitt vardagsrum/sovalkov och detta får bli sista gången jag fotar denna lgh
För jag ska flytta i slutet på juli, så ska försöka ha det såhär nu och verkligen utmana mig själv
genom att inte ändra på någonting. Och nej jag ska inte flytta iväg från Hultan (inte än).
Jag ska flytta till en större lägenhet, vilket är härligt, även att jag älskar denna lilla etta :))
 
Nu måste jag sova. Jag känner att detta inlägg inte innehåller någon som helst kontenta
what so ever. 
 
Godnatt och ha det fint!
0 kommentarer