Manliga tv-seriekaraktärer

Okej två av mina favoritbloggerskor (Sandra och Ida) har gjort detta så jag är inte den
enda personen som faller för tv-seriekaraktärer hehe. Och jag måste poängtera att detta
bara är från tv-serier. Det skulle bli ett alldeles för långt inlägg ifall jag skulle addera 
filmer också hehe.
 
 
Kit Walker - American Horror Story
 
Så himlans fin karaktär. Rena rama svärmorsdrömmen också som charmar de flesta. 
Sen att han spelas av Evan Peters som är en av de snyggaste på denna jord gör ju inget heller :))
 
Jag tyckte verkligen att Ida satte hammaren på spiken med denna: "Han är en betydligt mer
komma-ihåg-att-namnmärka-gummistövlarna-innan-förskolan-type-of-guy". 
 
Nick Miller - New Girl
 
Jag ÄLSKAR ju nördiga karaktärer som vågar vara pinsamma och skämma ut sig själva
men som ändå ha självdistans. Nick Miller är en sådan. Han bryr sig inte att han är udda,
utan kör på. Så himla gullig karaktär som alltid får mig att skratta högt. Skippa någon
manlig hunk; kolla bara hans dans <3 Sötnos.
 
Lip Gallagher - Shameless
 
Okej självklart finns det en badass med på denna lista och det är äldsta brorsan i Gallagher-familjen
som har sjukt hög IQ, men som har växt upp i ett tufft område som gör att han ibland hamnar 
i fel situationer och umgänge. Ändå lyckas han alltid komma upp och göra smarta val och bevisar
gång på gång att han är mer än vad folk tror. Han känns bara så jävla trygg och dessutom snygg,
speciellt i de senaste säsongerna. 
 
Jonas - Skam
 
Fuck William, Jonas är hundra gånger bättre. Jag behöver inte ge en närmare förklaring då
alla har sett serien och vet hur genuin Jonas är i sina relationer till sina närmaste. 
Nu är jag ju lite för gammal då Jonas går på gymnasiet, men om vi bortser från det
(och att detta ändå är på låtsas haha) så är han ju drömmig. 
 
 
Ross Geller - Vänner
 
Okej kommer alltid ha Ross som en av mina absoluta favoritkaraktärer oavsett hur många serier
jag plöjer. En karaktär som alltid får mig att skratta. Bara när jag googlade bilder började jag skratta
åt alla knäppa citat och miner han gör. SÅ nördig, quirky och rolig. Men återigen; en så himla snäll kille 
som har hjärtat på rätt plats och en skulle lätt vilja bli gammal med en sån som han.
 
Jim Halpert - The office
 
Okej jag börjar se ett tema på mina val av karaktärer..
 
Men här kommer en till gullig snubbe vid namn Jim som jobbar i Scranton på ett pappersföretag.
Han gör pranks mot sina arbetskollegor när han är uttråkad på sitt jobb, vilket är alltid. 
Jag kan ju också ha valt honom för att Jim och Pam är mitt förstahandsval till 'kärleksparientvserie'.
Han bara känns som att han aldrig skulle såra och bara känns stabil i sitt liv. Dessutom är
han otroligt likeable, alla gillar honom i alla situationer. 
 
Jon Snow - Game of thrones
 
Är ju ett hängtivet GoT-fan så det självklara valet är ju Jon Snow. Han personifierar ju trygghet
hela han då han är en sån jäkla bra ledare och folk lyssnar på vad han har att säga. Han
känns som det perfekta valet att sitta en kväll och dricka kaffe och diskutera livets stora
frågor med. Dessutom får man Ghost på köpet <3
 
Okej nu kommer jag inte på fler, men det finns det ju om jag tänker efter lite mer,
men orkar inte. Som ni märker är ju temat: snälla och lite nördiga män. The best kind. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer