årsresumé 3/3

Då det bara är ett fåtal dagar kvar till ett nytt år kör vi på den sista årsresumén.
 
September 
 
Jag skrev peppiga inlägg om en nystart denna höst iom mitt 'nya' jobb. 
I slutet av månaden fyllde jag och syrran 25 år. Vi firade genom att ha fest med temat
'ursäkta jag har kommit fel' och vi valde att vara karakärerna i filmen Cast Away. Är fortfarande
jättenöjd med utstyrseln även att det inte vara någon som visste vilka vi var ;))
 
Oktober 
 
Oktober var en halvkass månad med mycket bråk och ångest och veta att mormor befann sig i
slutskedet på sitt liv. Men detta är ju ändå min favoritmånad så lyckades klämma in lite roligheter.
Jag och Bea sov i Kalmar hos Elin och vi hade lite förferre innan vi gick ut och drack drinkar. Jag hade 
även en liten sushikväll med Johanna, Jenny, David och Emmy. Höstens färger började komma
fram och då passade det såklart med en promenad (tvingad såklart).
 
November 
 
Okej detta annonserar jag som den sämsta månaden 2017. Utan tvekan. Min mormor dog och fick
ett otroligt ovärdigt avslut på sitt liv med mycket smärta som gör att mitt hjärta brister lite när jag tänker
på det. Efter en otroligt intensiv början på månaden med dödsbesked och svek från de man älskar
svarade kroppen med att få öroninflammation och feber och mådde som en påse skit. 
 
 
Då jag fortfarande befinner mig i december månad är det lite svårt att göra någon slags summering.
Jag har nästan bara gjort inlägg till resumén, så finns inte så mycket att säga. Men jag kan säga att
denna månad har gått otroligt fort. Det känns nyss som man satte upp adventsljusstaken.
 
Men för att göra ett avslut på denna årsresumé kan jag väl säga att jag haft ett bra år som tyvärr
dalade i slutet. Men annars har jag fått ut det jag ville av året. Eller okej jag hade som mål att ta
mitt körkort (vilket jag f.ö inte är i närheten av) och titta igenom alla IMDB:s filmer (ändå på god väg).
2017 kan jag beskriva som okej ändå vilket är ett gott betyg iom då året är så många månader 
och en befinner sig i en ständig bergochdalbana. 
 
2018 jag har förväntningar på dig som jag hoppas du kommer leverera. Bring it on.
0 kommentarer