Elin 25 år.

 
Hej och hallå!
 
Är jättetrött för att jag gick upp vid klockan 6 imorse för att åka bussen till 
mitt NYA JOBB. Ni läste rätt. Jag har fått en heltidsanställning fram till åtminstone sommaren
som elevassitent på särskolan. Jag var och hälsade på i onsdags för att se ifall det kändes 
bra och det gjorde det direkt så tackade ja till tjänsten. Otroligt härliga elever och jobbkollegor. 
Jag känner att detta kommer bli en riktigt bra jobbvår som kommer vara väldigt utvecklande för
mig, både jobbmässigt men också på ett personligt plan.
 
Men till något annat...
Idag fredagen den tioende februari fyller Elin 25 år. HEELT sjukt hur
gamla vi har blivit. Elin du är fantastisk på alla möjliga sätt och jag är så glad över att
ha haft dig som bästa vän i både jobbiga och fina händelser. Vi har ju växt upp tillsammans
och därför blivit någon slags självklarhet för varandra. Det kvittar vart vi befinner oss i livet,
vi lyckas alltid finna tid till att komma ikapp varandra. Grattis på födelsedagen bästisen.
Älskar dig, det vet du ju. 
 
 
 
 
1 kommentar
Elin

.. som vanligt finns du alltid som min högerhand. ❤️

Svar: Puss och kram skumbanan!
ellinor svensson