grattis mormor 80 år

Hej!
 
Jag har ju sportlov denna vecka, därav mer uppdatering här än vanligt kanske. 
Jag har passat på att kolla många oscarsfilmer, läst klart böcker som har legat
på mitt nattduksbord och väntat samt städat och tvättat. Sånt där som jag inte har
haft tid med på sistone. Skönt. 
 
Men idag är en stor dag. Min kära mormor fyller nämligen 80 år. Denna lilla kära mormor som 
försvinner mer och mer för varje dag och som nu har börjat blanda ihop mig och Becks, vilket
hon aldrig haft problem med innan :/ <3
 
Jag och mamma hade köpt med oss blommor och tårta som bjöds på ålderdomshemmet
till de resterande dementa damerna och herrarna. Dessutom var min mammas kusin samt
hans fru på besök för att fira likaså. Det var första gången jag träffade dem och de var supermysiga.
Så efter många trevliga samtal och skratt åkte vi hemåt. 
 
När jag kom hem satte jag igång Beyoncé på hög volym och tvättade mina fönster. En stor
nackdel med att bo precis vid en väg där bilar passerar konstant är att mina fönster blir så
himla smutsiga så snabbt. Men nu är det relativt fräscha. Jag tänkte också passa på att visa 
upp mina nya gardiner och jag kan ju inte få nog av sammet?? Så beställde hem ett par mörkgröna
som inte alls kommer fram bra på bild. Kanske blir det lite kaka på kaka med min sammetsfåtölj,
men äsch det får vara så.
 
Ha det fint!
0 kommentarer