humor från yt

När en är lite deppig eller vädret suger så en vill dra täcket över sig och somna om, då
brukar jag kolla på några av dessa yt-klipp som alltid får mig att skratta högt:
 
 Breaking Bad-stjärnorna Bryan Cranston och Aaron Paul är på besök hos Conan O'Brien
och läser upp ett erotiskt fan-brev. Superrolig!
 Ellen-videos är ju det bästa som finns. Detta ihopkok med allas vår kära Noah Ritter
är en av mina personliga favoriter. Hur gullig är han inte? 
 Jag har börjat kolla på I en annan del av köping på tv4play och min favorit är ju helt klart 
den kaffegalne Tobbbe. Så fantastisk och rolig person. 
 Jacquesthomasoscar är en nyfunnen yt-kanal med massa roliga satirsketcher som är otroligt
underhållande bl.a. denna ovan. 
Jimmy Fallons kända 'segment' har ju blivit lip sync battle och Emma Stone är en av de
roligaste. Hoppar alltid fram till hennes sista när hon mimar till Dj Khaleeds (?) 'all i do is win'.
Hennes engagemang och kroppspråk är så rolig.
Ingen har väl missat denna video när Trumpen blev president? Älskar ju bad lip reading!!!
 
 
Det var allt från mig.
Ha det fint!
0 kommentarer