sista outfitbilden??

Okej detta var något nytt. Syftar på det faktum att jag kände mig så otroligt konstig när
jag skulle ställa upp min kamera för att ta kort på vad för kläder jag har på mig?
Ändå har jag gjort det i flera år, men mindre nu de senaste. För hur töntig känner man sig inte?
Och vem bryr sig egentligen vilka kläder man går i? Nu menar jag inte att jag inte tycker
att kläder är väldigt roligt, men har inte någon speciellt extravagant stil som gör att jag
vill visa upp mig på något sätt. Hm, ändå väldigt konstigt att jag aldrig, med betoning på ALDRIG
känt såhär med tanke på hur många outfitbilder som tagits. 
 
Ber om ursäkt för mitt rantande. Men summan av kardemumman så kommer det troligtvis
inte dyka upp fler av dessa 'outfitsbilder' i framtiden. Om jag inte har på mig något jädrans
raffigt att jag bara MÅSTE visa upp det. Syftet med dessa bilder och detta inlägg skulle
egentligen vara att visa upp hur slappt och skönt jag går omkring idag (bara det att jag
går omkring barfota trots att det snöar ute: booyah). Jobbar inte idag, vilket faktiskt är
väldigt skönt. Jobbade nämligen igår (söndag) så ser denna dag lite som en helgdag istället. 
 
Snart anländer Bea hit efter hennes lektion och vi ska dricka kaffe och spela över vhs-band
till dvd. Ha det fint!
 
0 kommentarer