filmklipp

Det är dags för lite härliga filmklipp som jag favoriserat på yt.
 
Ett av de bästa avsnitten av Vänner såklart och det är denna scen som gör det. Den innehåller
både humor och romantik. Ross och Rachel <3<3<3
Slutet på La La Land är ju så otroligt fint men samtidigt ledsamt. Älskar filmer som visar 
"hur det kunde ha blivit". Ändå rätt sorgligt men bra för såna som mig som
egentligen vill att filmer ska avsluta med 'och så levde de lyckliga i alla sina dar'.
Dessutom otroligt snyggt och 40-talsmusikalikt gjort.
Lions mest hjärtskärande scen. Det behövs inte skrivas något mer.
 Några av filmhistoriens finaste filmfoto. Jag vet inte hur många gånger jag har sett om denna.
Jag älskar detta klipp. 
 En av mina favoritfilmer är ju Whiplash och slutscenen ger mig gåshud!
 Okej väldigt cheesy att sätta samman sorgsna filmscener till fin musik och egentligen
är jag inte ett fan av det, men just denna tycker jag är riktigt fin. 
 De 10:e bästa avslutande citaten i filmer!
0 kommentarer