brygghuset

Hej!
 
Tydligen fanns det bilder tagna med kameran från när vi var på brygghuset i Vimmerby.
Blir alltid glatt överraskad över lite bilder med bättre kvalle och som ger möjlighet
att sitta vid photoshop lite istället för att lägga på ett filter på mobilen.
 
Vi var ju och firade min mormors 80-årsdag med middag. Denna bild på min mormor kanske inte
säger er någonting, men för mig säger den hur mycket min mormor har ändras. Innan hon blev
dement kunde hon sitta och diskutera och vara med i samtal och föra en vanlig konversation
utan några större svårigheter. Men nu har hon glömt bort hur man pratar med folk och allt som
har med sociala koder osv. Det mesta av tiden sitter hon såhär, som att hon har tryckt på en
paus-knapp där hon bara sitter och ÄR. Så vidrig sjukdom det är som får folk att stänga ner
och glömma bort hela ens liv och människor runtomkring sig. 
Väntandes på maten. Becks ser oroad ut.
Mammas särbo Tobbe samt Lovisa!
Tobbes dotter Amanda, mamma och lite av Nora. 
Min mosters sambo samt mina kusiners pappa; Robban.
Min moster Anna.
Jag med min öl-röda hud.
Kusinen underhåller kusinen med en bok.
0 kommentarer