fredag

Och här sitter jag och bresar lite casual. Hejhej!
 
Idag är det fredag och jag är helgpepp trots att jag varit sjuk halva denna vecka men det är alltid
skönt med helg. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kanske titta på någon bra film.
I tisdags tittade jag på när Andy Serks och en annan skådis, som jag inte vet namnet på,
utannonserade oscarsnomineringarna för 2018. Som jag har nämnt tidigare är det bästa grejen
på året och jag har de senaste åren tittat igenom alla filmer i så många kategorier som möjligt för
att kunna skrika på tv:n om det är rätt eller fel val som gjorts ;))
Många av filmerna har jag sett redan vilket jag ska tipsa om så småninom då det är filmer värda
att se, men jag har fortfarande ett fåtal kvar att titta på. Intresseklubben antecknar.
 
Imorgon ska jag ta tåget till Kälmah för att gå på min svägerska Rebeckas 25-årfest, vilket ska bli
jättekul. Förut älskade jag att skriva ner exakt vad jag har gjort under dagen och vad som komma
skall utan några bilder, men nu känns det nästan löjligt? Som en för lång facebookuppdatering
skriven av en 50-åring som skriver ner minsta lilla händelse och tror att det är någon som bryr sig.
Ja, jag är fördomsfull. 
 
Så för att göra lite mer innehåll (jag var SÅ nära på att skriva content men kände en stor skam
skölja över mig vid det ordvalet) i detta inlägg tipsar jag om lite svtplay-videos att se på hehe.
 
Lerins lärlingar. Älskar detta program. Älskar Lerin som känns som en otroligt mysig människa.
Älskar människorna som är 100 % sig själva och är så öppna och vågar testa något nytt. 
Jag tittade på senaste Uppdrag granskning om sugardaddys och mådde illa under hela timmen.
Äldre gubbar som erbjuder pengar för sexuella tjänster och som ber tjejer inte berätta för sina 
föräldrar. Uäk. 
 
Det var allt. Ha en fin fredagskväll!
0 kommentarer