The skin deep

Hej!
 
Att jag INTE har skrivit om denna youtubekanal tycker jag är en skam då detta är, nästintill,
min absoluta favorit. Som folk vet ÄLSKAR jag att prata om djupa saker med både min familj
och vänner. Mycket analyserande och filosofiskt som är kul att sitta och diskutera med någon
som hänger med i sitt egna tänk och sedan spinner vidare på. 
 
Och då att få möjlighet att sitta och lyssna på två personer som på något sätt känner varandra
och vara en utomstående som bara sitter och lyssnar är så himla mysigt. De ställer frågor till
varandra och ska svara ärligt på dom och många har så viktiga och kloka livsråd osv.
Youtubekanalen heter the skin deep och jag rekommenderar alla att titta igenom några (alla) videoklipp.
 
Här nedanför är några av mina favoritklipp;
 Mitt absoluta favoritpar är Keisha och Andrew. Alltså verkligen relationshipgoals. De är med 
några gånger men alltid så roligt och lyssna på dom. Dessutom utstrålar de verkligen kärlek
när de tittar på varandra. 
 
 Detta klipp kom upp som rekommenderat, därav hittade jag till The Skin Deep. En pappa som
suttit i fängelse nästan under hela sin dotters uppväxt. Hjärtat bara bryts samman när hon
pratar om vad som är bäst med hennes pappa och hur hon uppfattar världen. Så jäkla fin.
 
 Orion och Brittenelle pratar om hur det var att 'komma ut', deras distansrelation och ibland deras
osäkerheter på deras relation och gamla relationer. 
 
 En riktig bromance-relation och de har så jäkla bra kemi. De pratar om blinddates och hur det
är att bo tillsammans under collegetiden. Sedan vad som är bäst med varandra som alltid är 
mysigt att lyssna på då den andra personen skiner upp. 
 
 Tvillingarna Miki och Radah pratar SÅKLART om just tvillingrejen och att de skulle välja sin
tvilling över sina vänner 1000 gånger om. De pratar om allt de har upplevt och hur bägge är
drivna och målmedvetna och kan hjälpa varandra på vägen. 
 
 Dotter och mamma pratar om hur det är att växa upp i ett trasigt hem och hur det är att växa
upp för snabbt och fortfarande bara vara barn. En ärlig konversation om det som skaver och 
sliter på en relation i missbruk. 
1 kommentar
Rebecca

Tipsar om kanalen CUT på youtube, något liknande som detta!

Svar: Jo jag vet, har också sett den. Också väldigt bra!!
ellinor svensson