Kläder

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det är Sveriges nationaldag och trots att jag är en väldigt opatriotisk person överlag, är jag glad att jag fick växa upp i ett land där vi har kommit långt i så viktiga frågor som bl.a. jämställdhet, HBTQ, miljöproblemet, klassfrågan och rätten att yttra vår åsikt utan att hamna i fängelse eller bli dödade.
 Med det sagt vill jag noga påpeka att vi verkligen inte har kommit till vår slutdestination när det gäller dessa frågor, men bra mycket längre än många andra länder. DÄRFÖR är jag glad att få ha växt upp i Sverige. Så grattis Sverige på din årsdag, ibland suger du och ibland är du faktiskt bäst på så mycket. 

Idag måste det vara första dagen på typ en månad då det inte är sådär jättevarmt utomhus. Därför passar det ypperligt att klä sig i byxor, skjorta och loafers. Det var allt från mig. 

Ha det fint!
0 kommentarer