youtubeklipp

 Vi kör lite youtubeklipp som jag har sparat ner i mina mappar. 
 
 
 Jag är nästan säker på att jag har lagt upp den delen när Mia Skäringer ska illustrera en porrfilm,
men denna gång lägger jag upp denna när hon pratar om sin pappa. Sätter skratten i halsen.
 
 De flesta har väl hört talas om denna fantastiska man som startade teatergruppen Glada Hudik
där människor med olika funktionsvariationer är med och spelar teater. Någon gång i mitt liv
vill jag verkligen se deras föreställning. Här sitter han i Skavlan och pratar om varför han startade
teatergruppen och det får mitt hjärta att smält. 
 Jag är ju inte den enda som vill se Leo och Kate bli tillsammans och leva ihop till de dör?!
Bara jag? Okej. Ni kommer ångra er när ni ser detta klipp.
 Denna youtubekanal är en av mina favoriter där barn får sitta framför kameran och göra olika
uppdrag, testa olika mat ifrån andra kulturer och i detta 'segment' ska de beskriva feminism till
en illustratör. Fantastiskt klipp.
 Skrattade så himla mycket åt denna då de parodiserar borgarfolket. Jag var tvungen att skicka den
till min pappa ;))
 
 Behöver jag ens förklara något mer än en klassisk Michael-scen i the office?
 Min stora guilty pleasure är ju paradise hotel. JAG VET, det är skämmigt och otroligt problematisk
tv-serie, men jag är fast. Och detta skrattade jag så himla mycket åt hahaha. Känner igen mig till 100.
 Denna såg jag för några veckor sedan och klickade väldigt snabbt när jag såg Kevin Hart i kombination
med djur i titeln. Svårslaget helt enkelt. Jag skulle vara exakt lika rädd som Kevin så no offense
till honom, men det är ändå underhållande att se detta klipp där både Jimmy och Kevin ska
interagera med vilda djur. 
 
Det var allt från mig denna måndag, Ha det fint!
0 kommentarer