i min för stora kappa..

Haha det kvittar om jag ser FÖR jävlig ut på andra bilden, att bara lägga in en bild är
inte lika kul. Men den bjuder jag på. Detta togs imorse vid halv 8 när jag skulle till skolan 
och jag var suuupertrött. Dessutom gick jag fel pga renovering så hann preecis komma
in till klassrummet innan vi började. Jag hade redovisning idag som jag suttit med hela
veckan. Igårkväll när jag var helt slut och less på skiten jag skrev fick jag ett sms av 
Elin som skrev att jag skulle komma ner om 2 min. Hon hade köpt en liten pepsi max och
godis. Hur gulligt? Jag hade glömt att det var alla hjärtans dag. Men med den sockerkicken
skrev jag färdigt min redovisning iallafall. 
 
Denna helg blir min tråkigaste tror jag då jag bara ska sitta och plugga. Men som sagt, efter
nästa helg lugnar det nog ner sig *peppa peppa ta i trä. Dock ska jag vara hundvakt åt Bosse
så lite sällis får jag åtminstone. Ha det fint!
 
 
 
0 kommentarer