utflykt med Elin och Jenny

Hej!
 
Ikväll ska min bokanalys lämnas in och då jag sov så himla länge idag (om JAG tycker det
är för länge, då är det för länge) så jag har lite smått panik över den. Men jag har nu en liten
paus och tänkte passa på att lägga upp några bilder som fotades med, hör och häpna;
min systemkamera (!!!!) vilket händer allt för sällan. 
 
Jag frågade i fredags om Elin och Jenny ville med på utflykt igår (lördagen) vilket de ville.
Bara för det minns jag inte vad stället hette, men någonstans där en kan se ölandsbron haha.
Vi passade på att fika. Allt som äts utomhus smakar alltid snäppet bättre, eller hur?!
Vi satt där i någon timma och pratade och drack termoskaffe innan vi började frysa och vi
åkte hem till Elin. 
..där vi bara låg i soffan och fortsatte prata. Vi började titta på 'historical pictures' på youtube och konstaterade att man måste ha besökt ett koncentrationsläger i sitt liv. Så sagt och gjort började vi planera inför en Polen-resa under påsklovet för att besöka Auschwitz, vilket jag ser fram emot väldigt mycket. Sedan blev det kväll och jag gick och pluggade ;))
 
Nu ska jag fortsätta, ha det fint!
0 kommentarer