webcam

Dagens pluggpaus och dagens blogginlägg:
CAMBILDER!!!
 
För det är ju så himla roligt eller hur?
 
Ingen? Bara jag?
 
Okej.
 
Började året med att dricka whiskey och se nöjd ut. Kan bero på att jag precis duschat och då
är mitt humör alltid snäppet bättre än innan. 
Var sjuk någon gång och drack mängder med teh i min gigantiska mugg. Te kan inte drickas i
något annat än stora muggar. FACT.
Ingen kommentar. Dock älskade jag den tröjan, vart kan den vara någonstans? hm..
Elin fyllde år och jag gjorde en födelsedagsvideo till henne och använde mig av camen.
Länk här
Det blev snökaos i kommunen vilket gjorde att våra elever inte kunde komma till skolan och
vi fick kompa ut. Firade tidig helg genom att dricka rödvin och äta tacochips.
Gjorde min pinky-promise tatuering i Umeå. Ser dock inte så glad ut, men det var jag.
För övrigt när jag stod och borstade tänderna häromkvällen hade jag glömt bort att jag
hade gjort en tatuering pga att jag aldrig ser den. 
Helt plötsligt blev det sommar och jag skulle göra en sminkvideo och lägga upp här. Ångrade
mig när jag insåg att jag inte är någon youtuber. Men kände mig lite finare än vanligt och ville
ta kort på det såklart. Ser jag inte lite ut som att jag är en ung tonåring vars förälder vill ta ett
kort och man bara vill att de ska skynda sig på?
Jag kom hem från Kreta i somras och var lite brunare än vanligt men det var svinvarmt i Sverige,
i Hultsfred och framförallt min lägenhet som inte hade någon fläkt då alla var slut. Jag var måttligt
irriterad. 
Flyttade till Kalmar och in till mitt minirum på 22 kvadratmeter. Hade ingen aning om hur alla mina
saker skulle få plats. Jag kan säga att det gör dom inte nu med facit i hand. 
Tentapluggade vilket är det värsta jag vet. Förresten börjar jag bli otroligt trött på mina glasögon,
jag har ändå haft dom sedan 2014. Enough is enough känner jag. När jag blir rikare (hahahaha)
ska jag införskaffa mig andra bågar. 
Hängde mycket med Bosse. Har inte träffat honom på några veckor nu och saknar honom.
Det ser dock ut som att jag har knäckt nacken på honom?? :/
Ellys crib aka kaos.
Återigen dessa poseringar som inte har något syfte. Jag kan nästan med säkerhet säga att jag
pluggade och behövde få utlopp för min irritation. 
Drack kaffe i mina bästa muggar som ser ut som ljushållare. Detta skulle kunna vara exakt i
denna sekund då jag dricker kaffe ur samma mugg och har samma frånvarande blick.
Och detta är ifrån julen när jag satt och pluggade. Vi hade en inlämning den 28:e dec vilket
var segt, men det var en relativt lätt uppgift så det tog snabbt att göra.
Jag hade dagen innan klippt lugg så den ligger väldigt rakt där. 
 
Tips, skriv ett onödigt blogginlägg för det ultimata tidsfördrivet när en egentligen måste plugga.
Nu MÅSTE jag skriva klart min genusanalys för sedan är det bara att ägna mina dagar till att
börja skriva på min tenta. 
 
Det var allt. Ha det fint! 
0 kommentarer