sol

Hej!
 
Efter nästan tre veckors ledighet är jag tillbaka på jobbet. Jag började igår lite lugnt med möten
och rensa och uppdatera lite jobbmaterial m.m. På eftermiddagen hade vi utbildning så när jag
kom hem runt 17-tiden tvingade jag mig själv att vara vaken för att inte vakna upp senare
på natten pigg. Jag lyckades åtminstone hålla mig vaken tills klockan blev 18, då somnade jag.
Så välbehövligt efter att ha totalt vänt på dygnet. Idag började iallafall alla elever så nu har
det satt igång 'på riktigt' vilket känns skönt. Jag behöver rutiner. 
 
Jag kom på att jag inte har visat att jag möblerat om i mitt vardagsrum?!
Jag tycker det blev bäst såhär då jag har ett rätt så långsmalt rum. Jag är dock inne på att köpa
en mycket större matta. 
Påtal om något nytt så beställde jag hem denna lampa från granit häromveckan. Tycker
den är skitsnygg och då jag behövde lite mer lampor i min lgh men tycker oftast inte att 
fönsterlampor är fina så denna blev perfekt. 
Jag har dessutom satt upp lite tavlor på en tavelhylla som min mamma hade innan hon flyttade.
Det är ju betongvägg så man kan inte spika upp en tavelvägg bara sådär, så fick utnyttja att
hon hade en sån här hylla. Jag funderar på ifall jag ska be vaktmästaren borra upp en liknande
hylla bredvid pga vill ha fler tavlor och pga mer symmetriskt. Vi får se.
Idag har det för övrigt varit sol ute och den ser man ju allt för sällan och det märks direkt att
humöret blir en aning förhöjt av detta. 
 
Och alltså kan vi prata om Oprah Winfreys tal? Satt och applåderade och ropade JAA när jag
såg detta igår. Winfrey for president!
 
Ha det fint!
0 kommentarer