Spontanhäng är det bästa hänget

Hej!
 
Det är helg och jag ligger på magen i min säng för tillfället. Har sett färdigt på Roman J Israel och
har nu två filmer kvar att titta på inför oscarsgalan som är imorgon. Häromdagen fick jag tips av 
min kollega att göra hulken-smoothie som hon gör till sina barn och jag tyckte det lät gott. Så gjorde 
en stor sats som jag kunde ha till frukost. Jag hinner/orkar inte äta frukost innan jag åker till jobbet
så helst ska det vara något lätt. Och smoothie är det lättaste för mig att få i mig snabbt innan jag
blir upphämtad. I denna gröna smoothie är det ärtor, avocado, spenat, juice (äpple tog jag), banan,
äpple och vatten. Alltså massa bra saker att få i sig på morgonen. Recommend recommend!
Då det är snökaos här i Småland så blev skolskjutsen inställd och ingen av våra elever kunde åka
till Målilla igår. Så jag och mina kollegor kompade ut en dag och jag ägnade fredagen till att panikstäda
då Bea och Krisse skulle komma hit lite spontant. Vi käkade kebab (jag körde min köpapommestallrik
ochstekaegen'kebab'-grej). Snodde denna från Beas instastory pga min blick är värd att spridas på internet.
Mitt i snacks-delen kom jag på att jag kunde ta kort med min kamera,
så sagt och gjort fick den äntligen komma fram. 
Och ett mobilfoto på snackset. Okej egentligen tycker jag inte om det ordet, men bättre än 
ordet gottis som också är avskyvärt. Morot och gurkstavar, linschirre, grönkålschirre, hummus,
baba ganoush och någon dip. SÅ himla gott. 
Hejhej kåmpisar!
Krisse och hennes cargopants ;)) Varsågod för tinder-bilder!
Och en snodd bild från Kristins instastory för att demonstrera att vi spelade ett nytt spel som
jag tyckte var jätteroligt. Efter några timmars av de fyra S:n (skitsnack, skratt, snacks och spel)
åkte de hemåt. Väldigt mysig kväll! 
0 kommentarer