klädval

Här syns det verkligen att jag har ansträngt mig för att få till riktig bra kvalitét för att kunna
uppdatera min blogg med denna outfit. NOT. Ställde tiden på 10 sekunder och försökte
göra någon slags posering men pga att klockan är 11 på kvällen så blev det såklart inte
det bästa. Men ändå något som har blivit mitt motto när det gäller bilder på bloggen..
 
Jag var iallafall ute och åt med mina kollegor igår och vilade lite när jag kom hem från jobbet
och ställde klockan på 18 för att hinna duscha och sminka mig pga det händer så sällan.
Vad sker? Klockan slår 19 (tiden jag skulle bli upphämtad) och får panikspringa runt i lägenhet
för att dra på mig detta lite snabbt innan jag begav mig. Men inte så pjåkigt ändå må jag säga.
Tröjan är ett reafynd från ASOS och älskar ärmarna.
 
Ha det fint!
0 kommentarer