081118

Hej! Egentligen måste jag sitta och skriva på min hemtenta. Men jag tar ju kvartpauser så tänkte passa på
att lägga upp dessa två bilder som jag hittade i mitt arkiv på blöggen. De är ifrån 2013 när vi firade mig och
Becks i lägenheten i Masmo. Det känns som en evighet sedan men det är bara 5 år sedan? Det är ju ingenting. 
 
Denna vecka har varit grå och tråkig. Förutom en liten ljusglimt i tisdags då jag lagade pasta med Elin och Jenny.
Annars har jag bara ägnat min tid till att sitta och skriva om lärandets objekt och den proximala utvecklingszonen
osv osv. 
 
Ja, jag är desperat till att göra något annat än att plugga, därav detta tråkiga och onödiga blogginlägg.
Men tänkte göra lite kaffe och tända några ljus så att det blir riktigt MYYYYSIGT här i mitt rum. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer