BRORSAN 21 ÅR

Idag fyller min storebror Sebastian 21 år. Han är nog världens envisaste människa och ska alltid ha rätt om allting. Han är en av de människor i mitt liv jag kan reta gallfeber på och vet vilken knapp han ska trycka på för att göra mig ännu mer arg. Han har väldigt barnslig humor och tycker att Edvin i full frys är asrolig. Jag hatar att sitta och kolla på film med honom för han säger alltid alla repliker i förväg. Han är bäst på sagan om ringen-replikerna och är väldigt stolt över den egenskapen. Sebbe äter inget smör på mackan och hatar all form av sås i maten. Jag har alltid tyckt att han äter roligt för han får till något ljud när han äter som jag brukar reta honom för.
Han älskar ordspråk och lever sitt liv igenom dem. Han hatar även orättvisor mot folk som inte förtjänar det. Trots att Sebbe brukar mucka med både mig och Becks så är han väldigt överbeskyddande av oss. Ingen får göra hans småsystrar illa. Trots att jag kan bli så jävla arg på honom så älskar jag honom extremt mycket och ser upp till honom på många sätt. Grattis brorsan, hoppas du har det världsbäst i Ayia Napa!!
1 kommentar
r.

So damn true! :)