GOTT NYTT ÅR.

Gott nytt år alla. Jag har varit hemma i någon timma. Jag jobbade över någon timma pga
lönen är extra fet under jul och nyår. En är ju inte dum.
 
MEN det jag först ville skriva som är såå mycket viktigare än att det är ett nytt år på G är
att jag har köpt en ny dator. Åh lilla älsklingen. Den är så fin. En vit HP med världens största
skärm och jättebra ljud, vilket var två av min krav för ett köp då besvikelsen var megastor
efter mitt senaste dataköp 2011. Så jag är supernöjd.  
 
Idag är det, som nämnt, nyårsafton. Första gången någonsin jag är ensam på nyår och det
är faktiskt otroligt skönt. Jag har köpt en chipspåse och ska glo klart på when the wind rises
som jag började se igår och var helt fantastisk men jag var så trött så somnade.
Sista bilden skulle jag demonstrera att jag använder min Dwight-tröja.
 
Men hoppas alla har ett härligt firande. Ha det fint.
0 kommentarer