veckan som har gått, eller något.

Mina senaste mobilbilder:
Dessa "härliga" budskap man tvingas läsa när man går i skolan. Eller snarare överallt.
Jag läser metro mest för att kunna få ta del av denna serie. LOVE IT.
Igår jobbade jag. Fick jobba uppe i restaurangen, vilket jag inte har gjort på flera månader förutom att
hoppa lite då och då den timma när den andra personen går på lunch. Eller restaurang är ju till att överdriva
som ni ser. Mest ett café utan sallad & mackor utan istället en dagens lunch för 60 :-. Sjukt värt.
Tumme upp för veg-alternativen som alltid är jättegoda.
När jag hade jobbat klart gick jag ner till personalrummet och käkade glass med utgångsdatum 2011
samt pluggade och läste. Älskar älskar älskar denna bok. Längtar tills jag är klar och får se filmen.
Följde med en sväng hem till pappa och Mia för att hämta köpt kurslitteratur och käka middag, vilket
var svingott.
Idag åkte jag och Elin till hermans. Alltså bästa stället. En vegbuffé att döda för, helt klart. Den andra bilden
på Elin ska demonstrera hur vi ser ut när vi käkar där.
Hejdå Hermans. Vi gick längs Katarinavägen till monki där Elin utnyttjade min studentrabatt för att handla
en jättefin tröja.
 
Ha det fint!
 
 
 
 
0 kommentarer